Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünleri, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği‘ne göre, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz.
İade edilecek ürünlerin:
Orijinal ambalajında ve eksiksiz olması,
Ürünle birlikte gelen tüm aksesuarlarla birlikte gönderilmesi,
Kullanılmamış, hasar görmemiş ve hijyen kurallarına uygun olması gerekmektedir.
2. Önemli Hususlar
Kullanıcı hatalarından kaynaklanan hasar ve arızalar iade kapsamına girmemektedir.
Ürünlerin tekerlek ve gövde aksamında oluşabilecek kullanıcı kaynaklı hasarlar, şişme tekerleklerin delinmesi ve mekanik parçalarda hatalı kullanım nedeniyle meydana gelen arızalar için iade veya değişim yapılmamaktadır.
Ürünlerin dış parçaları ve aksesuarları, örneğin tente çubukları garanti kapsamında değildir. Kullanıcı hatası veya dış etkenler sonucu meydana gelen kırılma, bükülme ya da kopma gibi durumlarda iade ve değişim hakkı bulunmamaktadır.
Malion’dan kaynaklanmayan iade durumlarında, tüm masraflar ALICI’ya aittir. Kargo ücreti, gümrük bedelleri ve diğer ek maliyetler ALICI tarafından karşılanmalıdır.
ALICI, cayma hakkını kullandığında, eğer iade nedeni Malion’dan kaynaklanmıyorsa, iade kargo ücretleri ALICI’ya aittir.
Kampanya ve indirim dönemleri sona erdikten sonra, ürün fiyatlarında yapılan değişikliklerden geriye dönük olarak faydalanmak mümkün değildir.
Yurt dışı siparişlerinde, sipariş onaylanıp kargoya teslim edildikten sonra cayma hakkı kullanılamamaktadır.
3. Hijyenik ve Kişiye Özel Ürünlerde İade Koşulları
Hijyen nedeniyle, kutusu veya ambalajı açılmış, kullanılmış veya tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerde iade kabul edilmemektedir.
Kişiye özel olarak üretilen veya özelleştirilen ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
4. İade İşlemleri ve Süreci
İade işlemi için aşağıdaki adımları takip ediniz:
Cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi belirten yazılı bildirimi info@malion.tr adresine e-posta yoluyla iletiniz.
Ürünü, orijinal kutusuyla, faturası ile birlikte kargoya teslim ediniz.
Kargo esnasında ürünlerin hasar görmemesi adına, ürünleri güvenli ve dayanıklı bir şekilde paketlediğinizden emin olunuz.
İade kargo ücreti, bizden kaynaklanmayan sorunlarda müşteriye aittir.
5. İade Süresi ve Ödeme İadesi
İade edilen ürünler, Malion depomuza ulaştıktan sonra inceleme süreci başlatılacaktır. Ürünlerin iade şartlarına uygun bulunması durumunda, ödeme iadesi en geç 10 iş günü içerisinde yapılacaktır.
Ödeme iadeleri, sipariş sırasında kullanılan ödeme yöntemi ile yapılacak olup, bankaların işlem sürelerine bağlı olarak 3-5 iş günü içerisinde hesabınıza yansıyabilir.
6. İade Edilemeyen Durumlar
Kullanıcı hatalarından kaynaklanan hasar ve arızalar,
Hijyenik ürünlerde ambalajı açılmış veya kullanılmış ürünler,
Kişiye özel üretilen veya özelleştirilen ürünler,
Yurt dışı siparişlerde cayma hakkı geçerli değildir.
7. İade ve Değişim İçin İletişim Bilgileri
MALION Adres: Merkez Hayat Çarşı, Malion, Hasanpaşa Mah. Fatih Blv. F Blok No 33 FY, 1. Kat, Sultanbeyli, İstanbul E-posta: info@malion.tr
Herhangi bir sorunuz veya desteğe ihtiyacınız olursa lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmekten çekinmeyiniz.
Erken Satış erişimi ve kişiye özel yeni gelenler, trendler ve promosyonlar için kaydolun. Devre dışı bırakmak için e-postalarımızda abonelikten çık'ı tıklayın.
Sepetim
Sepetiniz boş
Mevcut tüm ürünleri kontrol edebilir ve bazılarını mağazadan satın alabilirsiniz